torsdag 6. september 2012

Vinn lommebok fra Moo!




Du har nå muligheten til å vinne denne tøffe
lommeboken! Big Spender Cow i fargen rubi fra Moo!

I denne har du god plass til mobilen og andre ting,
og lommeboken har to rom inni med glidelås. Du kan
også bruke den til å ha makeup i, eller andre ting.
Lommeboken har en verdi av 1150,- kroner.








Vi ønsker enda flere følgere til siden vår på facebook, og 
vi trekker derfor en heldig vinner når vi runder 1000 følgere!
 Det du må gjøre for å delta i trekningen er:

1. Være eller bli følger av brun'o interiør på facebook,
og dele siden videre til vennene dine.

2. Legge igjen en kommentar under dette innlegget.


Den heldige vinneren blir trukket når vi når 1000 følgere :)


Lykke til!! :)

52 kommentarer:

Merete N sa...

Ooo knallfine lommabok, eg er følger både på blogg og FB, og deler innlegget om gavedrysset på FB siden min.
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

britt alise sa...

Delt! Håpe eg e heldige:D

Anonym sa...

Deler siden med glede. Min favorittbutikk!!! Følger selvfølgelig med på både blogg og Facebook. :) mvh Aina Meling

Anonym sa...

utrolig flott butikk og flott lommabok. skulle gjerne hatt en sånn. har delt og likt siden på fb. mvh alda einarsdottir. (";)

Katrine Blomsholm sa...

Åhhh, denne konkurransen vil jeg være med på!! ;))
Jeg liker og har delt! ;)
Katrine

Randi sa...

Akkurat hva jeg trengte nå!!!! Håper denne blir min;) Har delt på siden min!

Linda E. sa...

Åååå denne ønsker jeg meg! Liker liker liker:))

Anonym sa...

Så lekker!
Liker dere på Facebook og og har delt siden deres, så da krysser jeg fingrene for at den blir min:-)

Hilsen Henriette Aa

Anonym sa...

Ja,denne kunne eg tenkt meg...kjempefin :-) Har delt link før og ska gjøre d igjen :-)

Anna-Lena sa...

Så fiiiin :)
Kjempeflott butikk og mange inspirerende bilder på blogg og facebook!!

Mette sa...

Lekker! Kunne godt tent meg en slik - Nydelig farge også!

Silje sa...

Liker og tipset venner om siden :-)

Mette sa...

Konkurranse er gøy, knall lommebok!

Anne sa...

Fin!!! Har delt :-)

Unknown sa...

Nyyydelig lommebok!!! Denne kan vi like....Delt og likt!!

Elin H sa...

Denne kunne eg tenkt meg... :):):):)

Marianne sa...

Deler, liker og ønsker ;-)

MVH MARIANNE.

Siri W.Johansen sa...

Liker og deler!

Anonym sa...

Superfin! Den ønsker jeg meg:-D

Anonym sa...

Liker og deler gjerne :) Charlotte S. Kongestøl

Anonym sa...

Liker og delt! Kjempe fin butikk, og veldig kjekt å handle hos deg! :) Siri M. Steinsnes

ByKine sa...

Kul lommebok:) digger fargen, hadde vært stas å vinne:) jeg deler gjerne på facebook, og er følger av bloggen:) Kine

anne sa...

Har delt på facebook! Og krysser fingrene! :-)

Solveig sa...

Kjempefin :-) Me like ... deler på facebook :-) Tvi tvi ...

Ingun sa...

Medlem her og der. Fantastisk butikk!

Anonym sa...

Ja takk!
Anne marthe

Synnøve Samsøe sa...

Moo takk ;) Likt og delt!

Anonym sa...

Likt og delt! Krysser fingrene!! :)

Vivian Særsten

Anonym sa...

Kjempeflott! kunne godt tenkt meg den ja.... Liker og har delt!

Monika sa...

Stilig! Me like...hadde ikke vært feil å få den nei....

Anonym sa...

Så stilig! Har likt Facebook-siden deres lenge, og nå har jeg delt den også. :-)

Tone KS

Laila dahle sa...

Denne ønsker jeg meg også:) LIker og delt :)

Anonym sa...

Klart eg vil ha. RUBIN LOMMEBOK til den fine blå reiseveska. Jeg liker og deler

Anonym sa...

Ja det var meg ja..... Linda Saltvedt

Anonym sa...

Ja det var meg ja..... Linda Saltvedt

Anonym sa...

Klart eg vil ha. RUBIN LOMMEBOK til den fine blå reiseveska. Jeg liker og deler

Anonym sa...

Liker og deler;)

the Folding chair sa...

Klart jeg kunne tenkt meg den!!!
Liker og deler :)

Anonym sa...

Den sko eg gjerne hatt.

Anonym sa...

Jeg blir med i trekningen:) Har likt og delt på fb, og kommentert her.

cathrine - trettien [31] sa...

Vil veldig gjerne vinne denne tøffe lommeboka, spesielt siden den jeg har er ødelagt... Liker på FB og er selvsagt følger av bloggen deres!

Anonym sa...

Stilig lommebok, krysser fingrene:) Merita (meritatonnessen@hotmail.com)

Anonym sa...

delt :) liker !
Marianne Brakstad

Anonym sa...

Lækker, lækker :-)
Jeg deler på FB og linker på min egen side

:-)

Fru Eikje sa...

Kjempefin lommebok!
Følger og deler! :)

Hverdagen med og uten autisme sa...

Jeg er med... liker på FB og kommentar her:):)
Herlig premie.
Anine:)

mali-mo sa...

Jeg er såklart med! Drømmepremie!!!!

mali-mo sa...

Jeg er såklart med! Drømmepremie!!!!

MaritBE sa...

Nå har jeg likt og delt ;-) Så flott premie! Den var helt nydelig. Gleder meg til dere får 1000 følgere ;-) Hehe. Mailen min er: maritbe.blogg@hotmail.com

Helene MB sa...

Knalltøff!

Klart eg vil bli med på denne, håper eg rekker det i siste liten før trekning (har ikkje sitt at det har vore trekning enda?)

Siden er vertfall likt (lit lenge), og delt fleire gonger :)

Klem Helene

Asagao sa...

Hei, hei :)
Jeg ønsker denne meg! Liker og delt :)
Hilsen
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

Agnes sa...

Delt :)
Jeg digger lommeboka fra Moo; håper på å bli den heldige! Følger og liker dere på fb.